Kontakt – Jesteśmy do Twojej dyspozycji 24h/7 dni w tygodniu!
Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znajdziesz interesującej Cię informacji, skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
Rezerwacji można dokonać online za pomocą naszego formularza rezerwacyjnego na stronie lub telefonicznie +48 698 679 789.
Tak, parking jest całodobowo strzeżony i monitorowany przez system kamer oraz objęty ochroną grup interwencyjnych.
Z parkingu można dojść spacerem po chodniku na lotnisko w 15 minut. Najczęściej nasi klienci zostawiają pasażerów i bagaże na lotnisku, kierowca odstawia samochód na parking i spacerem dociera na lotnisko. Istnieje również możliwość zamówienia taksówki (koszt ok. 15 zł, czas dojazdu: 2 minuty) lub skorzystania z komunikacji miejskiej (przystanek 150 m od parkingu, dojazd 3 minuty).
Zgodnie z polskim prawem przedsiębiorca oferujący parking strzeżony odpowiada za utratę samochodu, ponieważ zobowiązał się do przechowania prywatnego dobra klienta. Natomiast parking dozorowany znaczy to samo, co wynajem miejsca postojowego objętego ogólnym dozorem, który może przyjąć formą monitoringu. Wówczas właściciel zewnętrznego parkingu w żaden sposób nie odpowiada za utratę samochodu.
Tak! Parking jest dostępny również dla osób odwiedzających Łódź np. na wydarzenia w Atlas Arenie, targi czy spotkania biznesowe.
Tak, wystawiamy faktury VAT dla klientów indywidualnych oraz firm.
Płatności są możliwe wyłącznie online, w tym kartą płatniczą, blikiem oraz przelewem bankowym.