Kontakt – Jesteśmy do Twojej dyspozycji 24h/7 dni w tygodniu!
Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znajdziesz interesującej Cię informacji, skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
Rezerwacji można dokonać online za pomocą naszego formularza rezerwacyjnego na stronie lub telefonicznie +48 698 679 789.
Tak, parking jest całodobowo monitorowany przez system kamer oraz objęty ochroną grup interwencyjnych.
Z parkingu można dojść chodnikiem do terminala w 15 minut. Istnieje również możliwość zamówienia taksówki (koszt ok. 12 zł, czas dojazdu: 1 minuta) lub skorzystania z komunikacji miejskiej (przystanek 150 m od parkingu).
Tak! Parking jest dostępny również dla osób odwiedzających Łódź np. na wydarzenia w Atlas Arenie, targi czy spotkania biznesowe.
Tak, wystawiamy faktury VAT dla klientów indywidualnych oraz firm.
Płatności są możliwe wyłącznie przez Przelewy24, w tym kartą płatniczą oraz przelewem bankowym (przy rezerwacji online). Płatność gotówką nie jest akceptowana.